Söndag

Så var helgen över och ny vecka står för dörren. Vi har haft en riktigt lugn helg (ovanligt va?). I fredags hoppade vi på bussen ut till Bergvik för en fika med Sofie och Alice. Strosade sen runt lite innan Daniel kom och vi veckohandlade. Åkte hem och gjorde egen pizza och slängde oss i soffan. 

Igår åkte vi på en visning för POMPdeLUX vårkollektion. SÅ mycket fina kläder! Hade kunnat handla ihjäl mig, men höll mig till två ganska enkla basplagg och ett par shorts till sommaren till S. Får visa när det kommit på posten. Sen var det hockey på tv hemma som gällde och tacos innan mellon. 
Idag fick jag lite sovmorgon och sedan har D och S varit iväg en sväng så jag har myst här hemma helt ensam. Saknade dom massor men skulle ljuga om jag sa att det inte var skönt att få vara bara jag en liten stund. Man skaffar ju inte barn för att få vara ifred men ibland är det skönt att vila kropp och öron :-) 
När de kom hem hoppade jag och Selma in i badet/duschen och när vi kom ut stod pannkakor på bordet, så gott!

Nu ska jag sova. D är ju uppe mycket tidigare på morgnarna just nu så det har gjort att vi fått mycket bättre dygnsrytm och kommer i säng tidigare, himla skönt faktiskt. 
Natti på er ♡

I brist på bilder bjuder jag på denna på Selmas fina servis hon fick när hon döptes, från Done by Deer!

Kommentera inlägget här :