Veckan som gått

Vi har som vanligt haft ganska mycket för oss det senaste, det är oftast därför uppdateringen här blir som den blir!

Förra torsdagen kom mamma och hämtade Selma och jag gick och fick mitt hår fixat! Inte varit iväg sen oktober så det var välbehövligt med lite fräsch färg och kapa topparna. 
Fredagen tog jag en promenad ner till stan. Köpte lite nödvändigt till S. Satte oss och myste i museiparken, innan vi gick hemåt igen och Daniel plockade upp oss för att åka och handla. 

Lördagen tog jag och mini bussen till Mariebergsskogen där vi mötte upp Sofie och Alice och vänner till dem. Strosade runt bland djuren, Selma klappade en kanin, lekte i lekparken innan vi avslutade med glass och bara njöt av vädret. 

Daniel hämtade oss sedan och vi åkte och åt på Rimini. Tog premiären på uteserveringen, så härligt och Selma sov i vagnen en stund. 
I söndags trotsade vi skitvädret som kom från ingenstans och åkte på kosläpp. Jag har längtat i flera år efter att åka iväg. Men blev så besviken. Kossorna var ju inte alls glada när dom kom ut! Hade förväntat mig några skutt åtminstone, haha. De kanske inte heller var så förtjusta i vädret kanske. Bättre lycka nästa år! 

Nu under denna veckan har vi mest grejat hemma. Vädret har inte varit allt för lockande att gå ut i! Men imorgon blir det iallafall Leos lekland igen. Ser vi fram emot :-) Nu ska vi snart ta kvällen här.

Godnatt ♡ 

Kommentera inlägget här :