Feber

Igår vaknade Selma upp med 38,5 graders feber på morgonen. Vi hade haft en jättekämpig natt på det också så Daniel stannade hemma. Jätteskönt att jag fick sova vidare en stund! Hon var dock ändå ganska pigg under dagen för och vara sjuk men märktes att hon inte riktigt mådde bra när kvällen kom för nattningen tog 2 timmar. Vanligtvis tar det max 30 min. Så vi var rätt slut när vi väl slog oss ner i soffan igår. Natten inatt var snäppet bättre iallafall, hon har varit feberfri idag och nu sover hon men även idag tog det tid att få henne att komma till ro, 1 timme kämpade jag på och det är aningens påfrestande emellanåt när man är ensam. Så nu sitter jag äntligen och varvar ner en stund!


Idag åkte vi ut en tur på eftermiddagen, behövde få lite luft. Letade present till Selma men det var så dåligt utbud så vi får beställa från nätet istället. 
Medan vi var på barnaffären kikade vi lite på vagnar också! Vi får se om det kommer bli ett byte eller ej. Älskar dock vagnen vi har men viktigare att Selma får sova bra när vi är iväg om dagarna. 

Nu ska jag slå på en film :-) kommer ett inlägg om helgen senare ikväll eller imorgon. 

När man får lägga upp fötterna på bordet och slå på netflix på kvällen, underbart!

Kommentera inlägget här :