Helgen som försvann

Denna helgen gick i en rasande fart! Vi har både myst och tagit det lugnt hemma men även svärmor har varit här och passat Selma så både jag och Daniel kunde åka iväg på varsitt håll i lördags kväll. För min del stod tjejkväll på schemat. Vi åt pizza, drack vin och drinkar, spelade kortspel och hade så himla roligt innan vi gick ut och dansade. Såna där kvällar man lever länge på!


Vi har också varit extremt slitna då vi haft tre nätter med Selma där hon vaknat och inte velat somna om. Hon har under sommaren återigen börjat vakna ibland och velat ha välling men då hon denna gång inte verkar vilja sluta med det själv så har vi bestämt att det får räcka nu. Hon behöver det verkligen inte längre. Så två nätter gick vi och vankade på henne, tröstade, gosade, tredje natten tog svärmor. Och inatt, inte ett ljud från henne. Måtte det fortsätta såhär nu! Kände mig som en helt ny människa när jag vaknade imorse. Men vi får se hur denna natten går nu, än ropar jag inte hej! 

Nu ska vi ta kvällen. Vi har, förutom att ha varit uppe med Selma på nätterna, fastnat i Prison Break och lagt oss alldeles för sent. Så vi har en del timmar att sova ikapp. 
Godnatt ♡

Inledde helgen med ett besök i Mariebergsskogen i strålande sol..

..och avslutade den med dessa pärlor! Det bästa ur två världar. Min familj och mina tjejer ♡

Kommentera inlägget här :