Förskoleplats

Igår fick hon förskoleplats vår lilla plutt. Så i slutet på augusti är det dags! Känner mig inte alls redo för det, så tur det är ett tag kvar så jag förhoppningsvis hinner vänja mig. Hade gärna haft henne hemma ett litet tag till. Men vi fick iallafall vårt förstahandsval, alldeles i närheten, så det kommer bli toppen! 


Idag fyller han år min kära sambo! Vi har dock inte firat särskilt mycket utan han får bli firad ordentligt på lördag istället då vi ska iväg bara han och jag :) 

Nu har jag faktiskt redan krupit ner i bingen. Imorgon väntar en nätt tur på 11 timmar på jobbet. Alltid blandade känslor att gå hemifrån, finns ju inget bättre än att umgås med min familj men bara jag kommit iväg så brukar det släppa och kännas skönt istället. Jag trivs ju dessutom så himla bra på jobbet. Kul för Selma och umgås ensam med sin far också, tror han pratade på leklandet så det blir kul fär henne :-)

Godkväll! 

När vi var på leklandet för två veckor sen, tänk att du blivit så stor att du snart fyller ett och om 3 månader ska gå i förskola!

Kommentera inlägget här :