Underbar dag!

Äntligen sommar! Hoppas hoppas det kan hålla i sig nu. Vore ju lite kul med fint väder nu när jag faktiskt gått på mitt livs första semester. Inte för att jag känner någon större skillnad eftersom jag varit ledig så länge men lite häftigt är det. Semester liksom, vuxenpoäng.


Idag efter Selmas lunchvila gick vi direkt ut. Vi tog en promenad ner till stan och satte oss vid sandgrundsudden med mamma och pappa mfl och tittade på alla som sprang stadsloppet. Sen gick vi vidare in mot stan och åt innan vi hoppade på bussen hem igen eftersom jag som vanligt fick skavsår och vattenblåsor. Lagom till vi kom hem kom även Daniel så vi myste ute på gräsmattan en stund, bäst att suga i sig så mycket det går av solen. 

Nu ikväll har jag bakat och förberett lite inför Selmas kalas som vi äntligen ska ha imorgon. Det fick bli lite försenat med tanke på vår magsjuka som kom lagom till hennes födelsedag och annat som kommit i vägen, tur hon inte har något tidsbegrepp ännu :-)

Nu sover hon sen två timmar tillbaka och vi ska precis slå på ett avsnitt Skam.
Ha en fin lördagkväll! 

Kommentera inlägget här :