Måndag

Hej hallå! Herregud vad veckorna går fort nu. Vi har haft en del för oss men även varit hemma med Selma som varit risig. Förra veckan var hon tillbaka på förskolan och under helgen har hon varit förkyld. Inatt vaknade vi kl 02 av att hon hostade och var jättehes. Och såklart ledsen. Hon har säkert ont i halsen stackarn. Till slut somnade hon om iallafall och sov till 08.30 imorse. Och gör hon det är hon inte helt 100 kan jag säga. Så idag är hon och Daniel hemma, jag är iväg och jobbar, även jag förkyld och aningens ont i halsen. Men det får gå. Imorgon är jag ledig och får kurera mig :-) 

Sedan får vi se hur veckan artar sig. Förhoppningsvis kan vi gå iväg till jobb och förskola på onsdag. Daniel har ju fått jobb också så nu har en helt ny vardag börjat, mycket pusslande för att få ihop det med barn och hund. Men än så länge funkar det riktigt bra iallafall!

Denna veckan ser hittills ganska lugn ut. Förra veckan var det jobb, vi var på Arvika badhus (superbra för små barn kan tilläggas) och även Leos lekland. Så kul! 
Helgen är helt oplanerad, och jag är ledig. Så jag ser väldigt mycket fram emot att ta helg på fredag förmiddag redan nu. 

Nu är det snart slut på rasten. Ska försöka kika in här lite oftare, igen! Skam den som ger sig :-) 

Ute i lekparken har vi varit en del också, även myst inne i soffan och läst böcker. Perfekt att växla emellan tycker jag!

Kommentera inlägget här :