Köksrenovering!

Nu så, nu är äntligen Selmas kök klart. Nästintill i alla fall, jag ska bara fixa belysning i mikron och ugnen också som hon kan trycka på när hon ska ha någon utav dom "igång". Eventuellt kanske jag målar luckorna grå längre fram, men tills vidare är jag nöjd. Nu kan hon i alla fall leka med det. Och som hon har grejat! Väldigt bra köp. Vi hade tänkt vänta till jul egentligen men när vi hade presentkort på Ikea kunde jag inte riktigt hålla mig. Istället får det bli lite muggar, tallrikar och mat till köket :-)

Såhär såg det ut innan

Och såhär blev det när det blev klart. Målade allt vitt,  skruvade dit dörrknoppar så hon kan "reglera" värmen på spis/ugn, satte dekorplast på diskbänken och spotlights ovanför. Blev väldigt mysigt tycker jag. Nu kan hon äntligen bjuda oss på mat, dags att bjuda igen nu tycker vi!

Landat hemma en sväng, ätit lite och pussar på familjen innan jag ska tillbaka till jobbet. Imorgon när jag kommer hem åker vi nog till Oxhälja om det är fint väder, blir mysigt! :-)

Kommentera inlägget här :