Nöjd tjej!

I söndags åkte vi till Filipstad och oxhälja marten. Och det var en nöjd tjej vi hade när hon fick ett par egna solglasögon! Hon hade ett par för ett tag sen men de bröt hon sönder och sedan dess har hon ofta velat prova mina. Men nu så har hon alltså att par egna igen. Vi får väl se om de här kan få vara hela lite längre än vad de förra fick, haha. Utöver det fick hon en liten leksakshund som typ redan har gått sönder, och vi köpte oss lite marknadsgodis. Det var det enda. Men det är alltid mysigt att bara strosa runt lite tycker jag och det har blivit lite av en tradition att åka dit.


Idag är jag iväg och jobbar igen. Slutar imorgon och då åker jag och Selma direkt hem till Johanna och Vera. Sofia och även Malin med sin lilla Fabian och nytillskottet Wilma kommer också dit så det ska bli supermysigt. Sedan får vi se om vi hinner handla tillsammans med D eller om jag får göra det själv, han åker nämligen bort över helgen imorgon eftermiddag. Så jag och Selma ska ha en riktig tjejhelg. Ser jag fram emot jättemycket då jag knappt sett henne sedan i måndags. 

Kommentera inlägget här :