Tisdag och ny vagn

Tisdag.. fick tänka efter ett tag innan jag insåg vilken dag det är. Är så dagvilsen just nu, blir fel i huvudet när man jobbat helg. Idag har jobbandet fortsatt med en långtur, 5.40-19. Såg fram emot att det var sista tidiga morgonen innan jag är ledig ett tag igen, men så tog jag en extratur på fredag, samma tid igen och en ännu tidigare tur på måndag. Haha! Men sen så, väntar ledighet med familjen och en minisemester med min andra halva. 


Hur som! I torsdags sålde vi Selmas vagn och igår kom hennes nya. Hon sov inte så bra i ergonomisk sittdel så dels ville vi ha en med plant liggläge och en som tog mindre plats i bilen. Emmaljungan vi hade tog upp hela bagaget. Nu får både vagn och hundbur plats där bak. Så nu kör vi Britax ett tag. Vågade även lämna min "comfort zone" och köra på en beige. Efter två svarta vagnar kändes det kul med lite "färg". Vi är iallafall supernöjda med den hittills och provkörde den på en långpromenad igår! 

Nu är jag precis hemkommen. Selma ska nattas och vi ska se på Prison Break. Imorgon börjar jag på kvällen, ska bli SÅ skönt!

Kommentera inlägget här :