Trött tröttare mamma

Idag har denna morsan varit tröttare än på länge! Inte konstigt kanske. Åkte iväg och jobbade igår kväll vid 18 när D kom hem, tog kvällen vid 23 i Sunne, somnade runt 00 och upp kl 04 för att jobba igen. Kom hem lagom till D skulle åka till jobbet igen. Tänkte att jag skulle hinna sova en timme, Selma sover oftast till 7.30-08. Men icke idag! Hann lägga mig 10 min, sen var det fullt ös. Så typiskt, haha. Har iallafall lyckats vila lite under dagen när hon sovit, men segt har det varit. Så segt så idag orkar jag inte med någon matlagning. När Daniel har gett Selma kvällsmat så ska jag natta henne och han åka och köpa en gyrostallrik till oss. Mums! Det är så mycket mat så det räcker alltid för oss att dela på en, perfekt. 

Sedan blir det en tidig kväll skulle jag tro. I och för sig säger jag alltid det, men sen hoppar kvällsmänniskan i mig fram. Jaja, inatt blir det iallafall lite längre med sömn igen och det är huvudsaken :-) 

Tänkte bara kika in och säga hej efter en veckas frånvaro! Återkommer lite senare vad vi haft för oss under veckan som gått.
Nu ska jag ta tag i att natta bebis! 

Selma har iallafall varit ganska lugn hon också idag. Bland de bästa stunderna på dagen är när hon är nyvaken, då vill hon sitta och mysa framför tvn en liten stund :-)

Kommentera inlägget här :