Onsdag

Idag är jag riktigt sliten! Sitter och har 3 timmars rast i Charlottenberg, fördrivit tiden nere på köpcentret, ätit mat och hinkat koffein. Selma har vart vaken 6 gånger inatt! Hon har krånglat lite i 2-3 nätter nu, vet inte om det är ännu en tand på gång kanske. Hon var dessutom ganska snorig imorse, så hoppas det inte blir värre. Daniel fick iallafall sovmorgon till nästan 08, hon vaknar inte 06 riktigt lika ofta längre tack och lov. Lite för tidigt för min smak! 


Jag började jobba 8.30 imorse, slutar 09 imorgon. Det är väldigt blandade känslor det här med att sova borta. Ibland är det skönt men när det blir ett dygn hemifrån blir det lite för länge. Ska bli skönt att komma hem imorgon bitti iallafall, har bara en kort tur på fredag sen väntar lite ledighet med familjen igen. 

Igår när jag slutade och Selma hade vilat åkte vi över till Kristinehamn. Vi köpte en tripp trapp stol åt Selma för ett tag sen så Daniel skulle lackera den. Under tiden gick jag och Selma en sväng på stan där, dock var det avverkat ganska fort så vi köpte mellis och satte oss i solen i en lekpark, åt och tittade på fåglarna. Så mysigt! Avslutade med att hälsa på hos Daniels moster. Selma röjde runt i trädgården och tvärslocknade i bilen hem så nattningen igår blev en historia i sig. Men hon fick vara uppe med oss en stund och mysa i soffan framför Prison Break. Vi började titta för några kvällar sen och är helt fast. Sisådär 10 år efter alla andra, haha. 

Nu ska jag förbereda mig för att avverka de sista timmarna på jobbet. En sväng till Kristinehamn och tillbaka hit upp till Charlottenberg och ta natten. 

Kommentera inlägget här :