En egen keps

Onsdag och Selma är på förskolan. Det går verkligen hur bra som helst! Det känns dock jättefel att ha henne där medan vi är hemma. Men dom vill att hon är där tills hon kommit in i det, så får vi bestämma själva när hon blir lite större. Såklart det kan vara skönt emellanåt, någon timme, men sen vill jag bara hämta hem henne igen! Men hon trivs verkligen, och det är så skönt att allt funkar. Hon somnar nu även på madrassen bland dom andra barnen, igår hade hon dock bara sovit 20 min. Så 18.15 igår kväll var det tack och godnatt, sen sov hon till 07.10 imorse. Trött tjej! 


Idag ska jag köpa belysning till Selmas kök jag köpte häromdagen och gjort om. Tänkte visa bild sen! 

Ligger och lyssnar på en podd just nu, ska snart iväg och hämta mamma och sen Selma. Mamma ska med och hämta idag, bra att hon får kika vart det är ifall hon skulle behöva hämta någon gång :-)

Så nu ska jag klä på mig och åka! Längtar så efter lillstrumpan nu. 

Det enda som fått sitta kvar på Selmas huvud i princip hittills är pappas keps. Häromdagen fick hon en egen, behöver jag säga att det var en nöjd tjej som sprang runt med den?

Kommentera inlägget här :