Första tanden och jobb!

För ungefär en vecka sen skymtade jag något vitt i Selmas mun, kände efter och jodå, första tanden hade spruckit upp. Vi hade två lite kämpiga nätter i samband med det, hon vaknade mycket och var ledsen. Sen vände det och hon var sitt glada jag igen. Idag var hon återigen lite gnällig och åt dåligt till frukost och lunch. Kände efter igen och då har även tand två spruckit upp. Stackars liten, hon har det minst sagt lite kämpigt just nu med dessa bissingarna. Trots lite ledsamheter emellanåt så tycker jag ändå hon håller humöret uppe och är så duktig, våran stora tjej! Nu hoppas vi det lugnar ner sig lite innan det dyker upp fler tänder. 


Nu sitter jag på jobbet och har långrast. Jobbar 14-23 idag så mormor fick hoppa in och agera barnvakt några timmar tills D kom hem. Stack iväg och jobbade några timmar igår kväll också. Skönt med lite extra pengar! 

Måste visa Selmas första par skor jag inhandlade för några veckor sen inför våren. Börjat fylla på vår-garderoben lite nu. Hon kommer bli så fin och tuff så. Ska visa lite mer bilder så fort jag fixat det! 

Nej, en timme kvar på rasten. Sen åker jag hemåt och tar natten. Saknar mina hjärtan där hemma nu ♡ 


Kommentera inlägget här :