Kavat outlet

I lördags packade vi ju som sagt ihop oss i bilen för en liten utflykt. Första stoppet blev stan för att köpa oss varsin baguette innan vi tog sikte på Kumla och Kavat outlet. Det var dags att köpa skor och sandaler till Selma och då de säljs ganska mycket billigare där så tyckte jag det kunde vara roligt att göra oss en tur! Dessutom gör ju Kavat så otroligt fina skor. Och vilket ställe! Det var snäppet mindre än jag föreställde mig men ändå stort och så otroligt fin lokal med både matplats och lekrum. Blev först lite besviken över outleten men när vi började rota runt så dök det upp massvis med fina skor. Vi fick också så himla proffsig hjälp. Tror jag kommer göra en tripp dit igen i höst när Selma kommer behöva stövlar att ha på förskolan. Är det något hon ska ha så är det ordentliga skor, det kommer jag aldrig snåla på! 

Det blev iallafall ett par Kavat Edsbro (mina favoriter, vill ha dom i alla färger) och ett par Blombacka. Så fina! Vi tog även en storlek större än hon har nu så hon kan ha båda över hela sommaren.
Iallafall tog vi oss en promenad där i området också eftersom Charlie var med.
Nästa stopp blev Dollarstore i Karlskoga där vi fick med oss en del bra-att-ha saker och lite annat fint. Sedan avslutade vi med Mc Donalds och ett stopp hos Daniels moster. 

Så mysig dag med min lilla familj :-) 

Kommentera inlägget här :