Spjälsängen klar!

Efter en hel del svordomar, inse att det saknades grejer, en hormongråtattack och massa pill senare så sitter sänghimmeln äntligen på plats. Och sedan ytterligare lite svordomar och besvikelse över att den inte riktigt såg ut som på hemsidan så tror jag att jag ändå är nöjd och tänker behålla den, velat en himla massa fram och tillbaka, vad tycker ni? Nu saknas en sängmobil bara, men kan inte riktigt bestämma om det ska vara en enklare sak eller något som snurrar och spelar musik. Lutar åt det senare.

Hur som, sängen så gott som klar och redo att invigas! Tusen tack svärmor som bidrog med säng och spjälskydd! 😊 

Idag fyller min andra halva år så nu ska vi göra lite extra god mat och titta på "En man som heter Ove" och sedan äta lite tårta! Och även fast han bara önskade sig en bebis, som jag tyvärr inte lyckats skaka fram, så hoppas jag han är nöjd med sina paket och dagen hittills ändå 😉 



På kvällen med en ljusslinga vi satt i tänd!

Kommentera inlägget här :