Saker jag längtar efter...

- Få tillbaka min kropp och kunna gå promenader utan att få ont någonstans. Att få börja träna upp rumpan som i nuläget halkat ner ungefär en halvmeter.. 

- Köpa kläder som jag inte behöver tänka "denhär blir bra att bli tjock i". 

- Att Charlie ska få gå till frissan och bli av med ett par kilo hår.. vilket händer idag!

- Och för all del, att jag ska få gå till frissan själv. Inte för att klippa mig, men för att göra något åt denhär hemska hårfärgen. 

- Få träffa våran dotter och börja det livet man just nu fantiserar om som känns så nära men ändå så himla långt bort.

- Att gå iväg och göra naglarna fina.

- Att efter denna sjukhelgen få i mig mat och få tillbaka energin.

- En iskall päroncider och en mediumstekt oxfilébit.

- Första utlandsresan med min lilla familj. Lite långt bort i tiden, men ändå!

- Och slutligen att kunna nysa utan att hinna tänka "pinkar jag ner mig nu eller går det bra.."

Har ni något speciellt ni längtar till? 😊

Hårboll! Idag blir du naken.. nästan 😉

Kommentera inlägget här :