Utgång!

Ja igår bestämde jag mig för att för första gången på flera månader gå ut och slå klackarna i taket!! Mia hängde på och vi drog på invigningen på heaven and hell. Skulle varit ner på förmingel innan öppning men vi hade så kul hemma så vi åkte lite senare istället. Och när vi väl kom dit blev det i princip konstant dans ända tills det stängde. Blev en korv på torget, den sista de hade, så vi delade på den och fick en special med halva ketchup och halva senap. Fick till o med välja vilken sida på korven som skulle ha ketchupen. Sen drog vi oss hemåt, skapligt trött. Gud vad gammal man börjar bli! Idag har man dessutom varit som en zombie, hela dagen förstörd för att man inte längre är van att vara ute så sent. Nuförtiden tittar man liksom sömnigt på klockan vid 22 en fredakväll och undrar om det är ok att gå och lägga sig? 
Så denna dagen sov jag till halv två (!!!) Och sen sov vidare i soffan innan det var dags för jobb. Så en klart rolig kväll men nu dröjer det nog innan en ny utekväll. Inte värt att sova bort dagarna man faktiskt har hemma. Uh gammeltanta, nu får jag ångest... Åldersnojan är brutal.
 
 Nu tar jag natten i Charlottenberg med min chokladkaka. 
 
 

Kommentera inlägget här :