Midsommarhelgen!

Bättre sent än aldrig va? Hoppas ni hade en fin midsommar. Våran blev jäkligt oplanerad, det som var tänkt blev inställt veckan före. Men slutade med att vi var i mammas och pappas husvagn med nästan hela familjen och körde det traditionella med mat, resa midsommarstången och dansa runt den. Sen avslutades dagen med film i soffan. Väldigt längesen jag hade en sån lugn och nykter midsommar men gud vad skönt det var! 


Resten av veckan har mestadels bara bjudit på jobb, igår var jag iväg och fixade mina naglar för första gången på flera månader, sedan färgade ögonbrynen och nu ikväll när jag är gräsänka har jag kört spa med hårinpackning, raka benen, smort in hela kroppen med lotion och sånt där gött man inte alltid tar sig tid med! Och va fräsch man känner sig när man tar tag i sig själv lite :-) att jag nu strax ska krypa ner i renbäddad säng gör saken absolut inte sämre. 

Förhoppningsvis slumrar jag tidigt ikväll, började 6 imorse och sedan varit på stan med hjärtat samt handlat. Hann ta en liten powernap förut men ändå skapligt trött. 

Nej, godnatt nu! 

Kommentera inlägget här :