29e juni 2014

Snart är det slut på juni med. Vart tar denhär sommaren vägen? Och vart tog värmen vägen? Såhär kallt kan de väl inte varit vid denna tidpunkten på bra många år, eller? Känns ovanligt kallt ute. 

Sover i Örebro ikväll. Började vid 12 idag och slutar vid 12 imorgon. Varit ute och ätit här i Öret med kollegan när vi kom fram. Grekiskt. Himmelskt gott! Tog typ souvlaki fläskfilé eller liknande med pommes och tsatsiki. Väldigt sällan jag äter upp allt på tallriken men idag var det ganska nära. Iofs höll skjortan på att spräckas på mig då också. 


Nu inväntar jag John Blund som jag hoppas dyker upp snart. Börjar 05.40 till morgonen så borde sova delvis därför och delvis vill jag bara ha ny vecka nu så det kan hända lite skojigheter! 
Puss & godnatt

Kommentarer :

#1: Annika

Mumsigt :D

skriven

Kommentera inlägget här :