8e juli

Helluu!
Sitter just nu på jobbet och har rast innan jag ska åka upp till Charlottenberg och ta natten. Ska bli himla skönt.
Har förvisso bara jobbat sen 19 men börjar ändå dra lite i ögonen nu.

Under dagen idag har vi varit ute med båten. Jag körde även sönder propellern på motorn. Heja mig..
Hade köpt med oss kött och annat gott att grilla medan vi var ute men hann typ bara glida runt i två timmar och höll på att bada när det började åska och blev mörkt på himlen. Så vi drog oss hemåt och grillade på balkongen istället och det blev så himmelskt gott. Så hann jag med att slappa på soffan en kortis innan jag var tvungen göra mig iordning och åka till jobbet.


Slutar vid 10-tiden imorgon bitti så det blir helt perfekt eftersom det ska bli varmt och soligt imorgon med, bomstad here I come!

God natt på er! För mig dröjer det ca 2 timmar till, men ändå :)

Kommentera inlägget här :