NEW YEAR'S RECAP LIST

Så var sista dagen på 2014 här. Känns konstigt och mycket har hänt men jag är samtidigt så redo för 2015. Det ska bli ett bra år! Hittade en lista som många andra bloggare gjort så jag hakar väl på trenden och försöker sammanfatta mitt år litegrann.

 

Beskriv året med tre ord.
Svar: Skrattfyllt, lärorikt och jobbigt.

 

Bästa köpet?
Svar: Charlie. Och min bil.

  Åh lilla valpis. Du växer för fort!
 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Svar: Hmm.. Kyla La Grange - Cut your teeth bara för att den spelades flitigt kvällen vi förlovade oss. Dj Broiler - Afterski och Sommertider sen Sälenresan med tjejerna. Och Eddie Meduza - Släpp en fis bara för att den gick på repeat på juldagen och det finns video på vilken sjuk humor jag och min syster har. Det är nog de jag kan komma på.

 

Vem har du umgåtts med mest?
Svar: Min sambo såklart. Angelica, Sonja och familjen.

 

Har du haft ett förhållande under 2014?
Svar: Japp

Finaste och bästaste <3
 
 
Vart reste du under 2014?
Svar:Åh jag blev lite deppig nu när jag tänkte på att jag inte varit någon längre stans iår. MEN så kom jag på att jag iallafall varit utomlands hela två gånger. Till Norge. Hahaha. Tråkigt men sant. Annars en weekend i Sälen men några större resor hanns tyvärr inte med.
 
Sälen med tjejerna. Skidåkning, party och massa skratt bestod helgen av.
 

Vad var din största tabbe 2014?
Svar: Att jag inte bearbetade saker direkt när de hände istället för att dra på det i flera månader.

 

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Svar: Att jag (äntligen!) blev sambo på riktigt med min kärlek i en supermysig lägenhet, att vi förlovade oss, jag blev faster för första gången, jag fyllde 25(!!!) och vi skaffade hund.

<3
 

Har du blivit bättre på något?
Svar: Ja jag har blivit bättre på att prata om vad jag tycker och känner. Jag har blivit mer framåt.

 

Vad var extra dåligt med året?
Svar: Att det inte blivit så särskilt mycket träning på grund av att min energi slukades upp av andra negativa saker under alldeles för lång tid.

 

Vad var extra bra?
Svar: Att jag fick nytt jobb och ny arbetslust!

 

Lärde du känna några nya människor?
Svar: Massor! Bland annat genom nya jobbet där det jobbar fullt med goa människor.

 

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Svar: Ja jag pratade i mikrofon inför ett fullsatt tåg, något jag tidigare aldrig kunnat föreställa mig att ens prova.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Svar: Ja när vi fick lägenheten, när min man höll ett tal när vi förlovade oss och när jag fick samtalet om det nya jobbet.

 

Vad var din största framgång på jobbet 2014?
Svar: Att mitt jobbkontrakt blev förlängt efter sommaren.

 

Största framgång på det privata planet?
Svar: Det får väl bli lite samma svar som vad jag blivit bättre på. Insett mitt egna värde och vågar mer.

 

Vem saknade du?
Svar: Kan inte komma på någon just nu.

 

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Svar: Träna, spara mer pengar, jobba mer och resa.

 

Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Svar: Det kommer bli bättre!

 

Vad kommer du sakna från 2014?
Svar: Ingenting tror jag.

 

Vad önskar du att du gjort mer? - Tränat och rest!

 

Vad spenderade du mest pengar på? - Bilköpet.


Pärlan

 

Och så slutligen, dina planer inför 2015? -  Känns som jag redan nämnt mina planer men var det någon som missade att läsa där så tar vi det igen. Mina planer är alltså fortsätta jobba, resa, spara pengar och börja träna igen. Sen får vi se vad ödet har att säga :)

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2015? - Njut mer av livet och sluta känna så stora krav. Man MÅSTE inte va med på varenda utekväll, vill du sitta hemma och uggla i tofflor så GÖR DET!

 

 

Sådär, det var en liten sammanfattning. Och nyårslöfte? Jag ska bli mer givmild och ödmjukare.
Gott nytt år på er allihop, hoppas ni får en bra kväll och en bra start på nya året!

Kommentera inlägget här :