Mys-söndag

Idag har jag gjort... inte ett jäkla skit! Enda ansträngande jag gjort var att surfa in på onlinepizza. Med andra ord har vi ätit pizza här i huset och myst framför idol. Kollade på fredagens avsnitt. Helt fel person att åka ut!

Vart svintrött hela dagen men piggnade till framåt kvällen. La mig nyss med lurarna i örat och lyssnade på lugn, go musik men ärthjärna som jag är drog jag på lite skön partymusik också. Så vem är pigg som en nötkärna nu och vill ut och dansa? Jo, jag. Såklart -.-

Iofs gör det inte så mycket, bara bra att jag håller mig vaken och sen sover länge imorn då jag ska jobba imorn natt.
Mest bara att det är så gruvligt tråkigt att ligga vaken själv. Blir så rastlös. 

Men får bli en film nu och sluta med dehär dumheterna att dra på Avicii klockan 01. Godnatt, förmodligen sover ni redan :)




Kommentera inlägget här :