27e januari 2013

Detdär med att bli frisk kunde jag ju glömma iallafall! Idag har jag vart tillbaka i sängläge.

Kände mig piggare i fredags så orkade med bergvik iaf som jag hade tänkt. Sen tacomys hos mamma och senare en sväng till Sofie och Alice och hälsade på. Busade med skruttan och såg på film :)
Lördagen var det dags för hockeyresa med alla publikvärdar till Göteborg! Hade sett fram emot denna dag länge så trots en timmes sömn och lite ont i halsen så drog jag iväg ändå. Och gick nog ut lite hårt efter att ha legat i sängen hela veckan. Började dricka 11 när bussen gick, tillbaka i stan vid 22 ca, drog direkt på förfest hos Angelica och vidare ut på Jaguar. Totalt 15 timmars festande. På vägen till Scandinavium kände jag även att rösten va på väg att försvinna och de blev inte bättre under kvällen/natten. Igår kunde jag knappt prata alls. Gick bättre att viska. Och mådde inte alls bra. Vi köpte pizza igår som de räckte att öppna locket på innan jag kräktes! :( Sen kräktes jag i flera omgångar, inte ens nyponsoppa fick stanna kvar. Till slut somnade jag iaf av utmattning och idag har jag haft så ont i huvudet, fortfarande vart hes och slut på energi. Provat lite gröt idag iallafall och det fick stanna kvar. Jag vill bli helt frisk nu! Har lite jag vill ordna med imorgon.

Hann även med en film igår under tiden jag låg i soffan och va yr! The impossible. Så bra film, en sann historia från tsunamin i Thailand. Kan säga att jag har aldrig gråtit så mycket i så många omgångar till en film förut. Verkligen sevärd!

Kommentera inlägget här :