24e januari 2013

Wihooo det går åt rätt håll! Förutom lite hosta och förkylning som kom idag. Men det kan jag leva med!
Idag har jag, hör å häpna, orkat å tagit en dans med snabeldraken . Visserligen ganska snabbt, slarvigt och va sjösvett när jag va klar. Men jag gjorde de!
Och icke att förglömma fick jag idag mat serverat, lyckades pilla i mig iallafall en bit ugnsstekt falukorv och en klick mos, vilket magen iofs protesterade mot senare men ändå.
 
Imorgon SKA jag va helt återställd har jag bestämt. För då vill jag dammsuga ordentligt, skura golvet, byta gardiner och åka till bergvik. Så Gud, min vilja, din lag. PUNKT!
 
24e januari, kommer nog alltid ligga lite varmt om hjärtat det datumet. 4 år, tiden har gått galet fort sen dendär kvällen på nöjes. Det var nog, hittills, the time of my life! :) 

Kommentera inlägget här :