9e september 2012

Då var allt ordnat, packat och klart. Imorgon bär det av. Om några timmar närmare bestämt. MEN, jag är såklart tokförkyld och har ont i halsen. Säkert lite feber också men det vill jag inte ta reda på! För oavsett kommer det här bli den bästa resan hittills i mitt liv och då kvittar det om jag är sjuk, så har jag planerat att bli frisk till imorgon bitti eller absolut senast tisdag morgon.

Snart är det dags för sömn. Hur man nu ska lyckas med det! Alldeles för uppspelt, nervös och.. uppspelt. Lycklig! Strax efter 07 åker vi härifrån och då väntar nästan ett dygn på resande fot. Men de kommer bli bäst. Jag och min andra halva. Spelar ingen roll hur långt jag får resa eller hur trött jag kommer va, så länge det är med han. <3

Hörs kanske imorgon.
Puss

Kommentera inlägget här :