29e februari 2012

Skottdagen och denna kväll står myskväll och tjatter med brudarna på schemat! Sonja har vart i Thailand i tre veckor så vi kommer nog ha en hel del att prata om och ska bli kul att höra hur hon har haft det! Saknad har hon varit iallafall :)

Ska klä på mig och gå ut nu för Angelica är alldeles strax här och plockar upp mig!

Förövrigt är det ju dagen alla tjejer får fria idag! Någon av er som läser min blogg som gjort det kanske? Tanken slog mig en sväng men vet nån här hemma som förmodligen skulle få hjärtinfarkt om jag gick ner på knä. Dessutom tycker jag lite det är killens uppgift att planera ett fint frieri. Nåt kan dom ju göra, vi kvinnor har ju fan ett helt bröllop att planera sen! ;) Så jag får nog vänta ett paaaar år till!

Nu, mot Kil!

Kommentera inlägget här :