21e augusti 2012

Usch, dethär är verkligen inte min dag!
Räckte med att gå upp imorse och sätta sig vid datorn för att bli på dåligt humör.
Sen har det bara fortsatt..
Och när man inte tror det kan bli värre så sätter man sig i bilen, så kommer DENDÄR jävla låten på radion!
Vissa saker förföljer mig! Hur blir man av med dom?
 
Idag är jag väldigt, väldigt inne på att ta bort facebook.
För vad är det för nytta att ha skiten? Just nu mår jag bara dåligt så fort jag är inne.
Folk sitter där med massa "kompisar" runt omkring sig hela dagarna och tror man är hur nära som helst.
Men ställ er frågan, hur många av dom skulle finnas där och ställa upp, som en äkta vän, i verkliga livet?
Bara så trött på så kallade vänner, som inte är vänner.
 
Och nej jag är inte alls bitter. Eller jo. Så idag är det okej att kalla mig bitterfitta. Varsågod, jag bjuder på den. Throw it in my face bara. Eller kom hit med chips och ge mig en kram.
 
Sa jag att jag längtar bort härifrån? Jag behöver verkligen verkligen verkligen det just nu.
Bort från ALLT! Jag får huvudvärk av min egen hjärna idag.
Nu ska jag sova.
 
 

Kommentera inlägget här :