26e april 2012

Hemma efter en lite flängig dag! Gjorde först ett ärende och hämtade mamma, hann hem och sen vidare ner på stan för ett annat ärende innan jag mötte upp Sofie! Sen hem igen och hade en klippning innan vi drog vidare till lager157 för att kika lite kläder men hittade inget idag. Var väldigt mycket utplockat. Så hade ju Stadium öppning idag så tog ett varv där inne också och kikade men va sjukt mycket folk, men såg lite träningskläder och en jacka jag skulle kunna tänka mig :)

Nu sitter jag som sagt hemma igen. Funderar på att göra mig mat. Kanske är dags att göra det nu när jag inte stått och lagat mat vid spisen sen i lördags. Men... nä, har ingen lust idag heller.

Har haft en del klippningar senaste dagarna faktiskt på tal om inget. Två i tisdags, två igår efter jobbet och en idag. Kul när folk hör av sig och vill att jag klipper liksom. Även fast jag börjar tröttna lite smått på de så är de alltid kul när folk blir nöjda och lite extra cash är välbehövligt.

Imorgon är det fredag och jag längtarrrrrrr dit. Kommer bli en toppenkväll! Sen längtar jag till söndag.

Kommentera inlägget här :