24e maj 2011

Hej på er! Dåligt med uppdatering här nu igen, känns som jag inte riktigt har tid längre.. Jag har iallafall skaffat bredband nu, äntligen! Men det ska ju såklart krångla, det bryts hela tiden så måste jag dra ur kontakten ur väggen och så håller det på ungefär var 20e minut. Kul? Får väl ringa och kolla med dom om det inte blir bättre. Alltid är det nåt!

Här hemma är det nästintill klart nu. Jag behöver något till alla mina filmer bara, en tvbänk och någon förvaringsbänk i hallen. Så vill jag ha en ny hatthylla. Men det får bli längre fram för just nu finns inte pengarna. Så det får duga som det ser ut så länge. Sen har jag massa småskit som ska sorteras och slängas. Det är ju första gången jag flyttar "på riktigt". Då jag har flyttat allt så att säga. Och herregud, vad mycket dret jag har sparat på rent ut sagt. Det är ju så tråkigt att sortera och vilken tid det tar!! Menmen, snart är allt klart :)

Så har jag ju börjat jobba lite smått nu. Mycket nytt att lära sig men jag har kommit in i det riktigt bra tycker jag och hittills trivs jag jättebra! Längtar till juni nu då jag iallafall kommer få liite mer pengar än vanligt, det gillas!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag iväg och bli bjuden på mat. Gott!
Ha de.

Kommentera inlägget här :