16e juni 2011

Haj! Har precis smällt i mig fiskpinnar och mos så nu sitter jag här proppmätt, det gjorde jag bra! Nu blir det en varm dusch och sen tänkte jag visa lite nytt jag shoppat samt fått hem i brevlådan. Tycker ni ens det är kul när jag visar vad jag köpt?

Var med om en ganska sjuk och obehaglig grej på jobbet idag. Blev helt kallsvettig och illamående. Sen försvann synen, hörseln och korridoren jag gick i krympte. Det gick några framför mig men fick inte fram några ord att jag inte mådde bra. Sen har jag knappt minne av att jag gått uppför en trappa och satt mig på en stol. Där började jag må mycket bättre igen och nu både ser och hör jag. De va väl tur de! Så efter jobbet blev det en lång powernap och nu satt det fint med mat i magen såhär innan en dusch.

Hörs om en stund!

Kommentera inlägget här :