Scotts - 21e januari 2011

Hahaha, jag skrattar innan jag ens börjat skriva inlägget. Men jag tänkte berätta lite om min fredagskväll förra veckan. Jag låg bara i sängen på eftermiddagen och funderade lite smått på vad jag skulle göra på kvällen, filmkväll, bio, bowling? Så skickar Millan sms och frågar om jag vill följa med henne och Sofie på Scotts som spelade på Gustav Fröding Hotell. Självklart, jag bangar ju inte en fest! Så vi drog igång förfest hos Jimmy här i stan och sen vidare mot hotellet. Det var i princip bara 50-taggare där och buggade men vad gjorde det? Vi dansade för fullt precis framför scenen och hade riktigt kul. I en paus kom basisten fram och småpratade lite och innan vi visste ordet av det hade vi blivit uppbjudna på deras rum på efterfest. Så ja, efterfest blev det!! Tror vi gav upp runt 05 på morgonen och då var Millan borta och Sofie åkte hem. Så jag tänkte att jag väntar på Millan såklart, hon var ju kvar nånstans på hotellet. Så jag stannade kvar jag också, men vid 06 får jag sms av henne att hon är hemma. Jaha, så där var jag kvar ensam på hotellet, med någon i Scotts, och kom inte därifrån förrän 10 på morgonen. Hahahah. Jag skrattar så åt vissa saker såhär i efterhand men jag lever bara en gång och den gången är NU! Jag har iallafall en ganska rolig story att berätta för barn och barnbarn sen. Det var min fredagkväll det, hur var eran? ;)


Kommentarer :

#1: Millan

Vi GILLERT!! ;D

skriven
#2: Yohan

Ja d kan man snacka om story ;p hehe

skriven
#3: emma

Hej! Och tack för din kommentar :) Vad roligt att du läser min blogg, alltid roligt med "okända" läsare :D



Och måste säga du har en jättefin blogg! Kram :)

skriven
#4: marielle

Madde! det där vill jag höra mer om :p

skriven
#5: Madde svarar

Millan; För DÄ gör vi! ;D



Maaryl; Kom hem me dig snuttan så ska du få höra allt! ;)

skriven
#6: andrea

haha fan va underbart! ;)

skriven

Kommentera inlägget här :