30e januari 2011

Så var ännu en helg slut då. Den har iallafall varit bra. Var som jag skrev tidigare ute i fredags på Oskar Linnros, tror jag hann höra en eller två låtar ungefär innan han hade spelat klart, men det gjorde inte så mycket. Efter det spelades hur skön musik som helst så jag och bästis röjde dansgolvet då istället! Riktigt rolig kväll.

Igår kväll blev det lugnt. Åkte över till Kil och vi funderade bra länge på om vi skulle orka korka upp. De andra gjorde det till slut men jag var så sleten så jag höll mig nykter istället så jag kunde köra hem. Rätt skönt och var hemma strax innan 02, nerbäddad med oboy, smörgås och O.C. Perfa!

Idag har jag bara tagit det lugnt nästan hela dagen, hängde med D en sväng till jysk och så drog vi en pizza. Sen tillbaka hem och slappa framför O.C, det ska jag nog fortsätta göra nu och sen försöka sova. Somnade nästan sittandes i soffan nyss.

Imorgon väntar en tur till Karlskoga på något lite spännande!


Jag i fredags hos Jimmy. Ser rätt galen ut med blixten!

Kommentarer :

#1: H&M NEEWS - NU: Medverka med DIN outfit!

ser ut som att de vart en kul kväll :D

skriven
#2: Dilan D

hihi vad gullig :)

skriven
#3: K N O R K A N

Söt header :)

skriven

Kommentera inlägget här :