28e januari 2011

Goddag damer och herrar som är så söta och kikar in här! Är det inte en förträffligt härlig dag? Den här dagen kunde inte börjat så mycket bättre och den kommer avslutas minst lika bra i goda vänners sällskap inne på nöjesfabriken dansandes till Oskar Linnros. Diggar inte han så värst men whatever, det blir vad man gör det till och i dehär människornas sällskap kan det inte bli annat än bra. Märks det att jag är på strålande bra humör? INGET kan förstöra den här dagen!

I onsdags gjorde jag, syster och lilla Elin en dagstur till Arvika för att jag skulle söka jobb och de följde med som sällskap. Såklart hann vi med lite affärer också och en ring och ett halsband åkte med hem. Fan vad jag har handlat på sistone, men jag mår bra och blir glad av det så varför inte? Tyvärr gick det mindre bra på jobbfronten, men vet ni? Det gör faktiskt inte så mycket. Inte idag.

Nu blir det nog ett par avsnitt O.C och bara mysa en stund innan det är dags att piffa till sig för kvällen och sen köra hårt hela kvällen, ALL IN !

Kommentarer :

#1: marielle

Ja men verkligen, ska försöka ta mig hem så fort jag får råd och tid ;) annars tycker jag att du o angie får ta er en tripp hit :) vi kastar ut andreas eller så får han bara finna sig i att det är ett gäng fnittriga brudar hemma :D



Härligt att höra att att du är så glad smulan. Du ska se att det löser sig på jobbfronten snart:) Annars tycker jag att du får komma till norge o jobba, o joina mig ;) hihi



Stor kram till dig. Saknar dig massor!

skriven

Kommentera inlägget här :