Hårfix!

Hemma igen! Har tillbringat eftermiddagen och kvällen i Kil. Först hos syster med familj, åt pizza och hade mysigt.
Sen hos Angelica på salongen där jag fått håret fixat, slingade och gjorde en nyansering för att gå åt det lite kallare hållet. Blev aningens, aningens mörkare än innan också och jag är jättenöjd! Känner mig som en helt ny människa och det var ju verkligen på tiden. Medans färgen satt i på mig passade jag även på att tvätta hennes hår och ge lite huvudmasssage, kul att pyssla med lite sånt tycker jag! Sen imorgon, kanske, ska vi klippa håret och fixa med lite annat, håller det hemligt än så länge så får ni se när det är klart!

Nu ska jag fortsätta titta på 40-year-old-virgin och ta det lugnt. Känner mig faktiskt aningens trött. Tänkte jag skulle visa er en skjorta/blus jag köpte för några veckor sen, så kika in igen om en stund!

Kommentera inlägget här :