HOME, SWEET HOME

Vi är hemma och vi lever! Inga brutna ben eller liknande, hihi.

Det har varit hur skönt som helst att vara borta ett litet tag. Tisdagen spenderades i Branäs och det var en kanondag verkligen. Riktigt mysig! Det kommer ett litet klipp därifrån så småningom..
Onsdagen snöade det ganska mycket men vi tog oss en tur ut i skogen ändå för att leta efter en sjö. Tog ganska lång tid och vi åkte långt upp i skogen innan vi hittade ett litet tjärn. Så där stannade vi till och pimplade ett tag. Daniel drog upp fisk efter fisk, ganska små aborrar dock, medans jag inte fick en enda. Jag är nog inte menad till att fiska. Jag för bara otur med mig tror jag. Sen började det snöa ganska ordentligt så jag blev frusen ganska fort. Så vi grillade en varsin korv framför brasan innan det var dags att åka tillbaka till stugan. När vi kom dit satte vi oss och grillade några korvar till framför brasan där istället, lite varmare så. Mysmysmys :)

I övrigt har vi bara tagit det väääldigt lugnt, gosat i soffan, sett några filmer, spelat tv-spel och gosat lite mer i soffan.

Kommentarer :

#1: Mia

usch farmor o farfars gamla soffa =D

skriven
#2: Kristin

gött att bara slappa och komma hemifrån ett tag, minisemester är ju aldrig fel faktiskt! att bara rå om varandra! :)

skriven

Kommentera inlägget här :