DAGENS PLANER

Idag är en såndär himla bra dag! Jag vet inte varför, men jag mår riktigt bra och känner mig på topp.
Hur skönt är inte det?

Just nu sitter jag och myser lite i soffan med en drömmande katt bredvid mig. Tassarna springer i luften och det rycker i morrhåren. Faktiskt ganska roande, för han ser så himla rolig ut. Han är rätt speciell den där katten..

Strax ska jag dra mig ut en sväng för att åka ner på stan och  bara gå runt och kika lite. Vore ju kul om jag kunde hitta något för mitt presentkort på Vila som jag fick i julklapp faktiskt. Efter det blir det en tur till mataffären, behöver fylla kylskåpet igen, det ekade ganska ordentligt i det när vi kom hem igår.
Det är väl dagens planer än så länge.




Han har sin egna stil våran lilla misse.

Kommentarer :

#1: Anonym

ja du han har sin egen lilla stil vår pisse precis som oss;)

skriven

Kommentera inlägget här :