MYSNATT!

Klockan är 02:21 just nu och ögonen börjar faktiskt bli lite tunga. De flesta av er sover säkert nu. Men inte vi här hemma, för vi ska se hockeymatchen mellan Sverige-Finland som börjar klockan 06:00. I och för sig kunde man gått och lagt sig innan och ställt klockan, men nä, då hade jag aldrig tagit mig upp. Så vi har ätit ganska sen tacos, dukat upp med chips och nötter, sett film och just nu fördriver tiden med tv-spel. Det blir spännande att se om jag orkar hålla mig vaken. Men jag sov länge idag och är ändå arbetslös, så det blir nog inga problem.

Nu är klockan 02:28. Fan, nu är det ju inte länge kvar alls ;)

Kommentarer :

#1: designtopia

Hallå hallå (:

Har en nystartad blogg är jag erbjuder färdiga gratis designer och mycket mer spännande. som inredning osv. Kika gärna in och se fall du hittar något skoj :).

//http://designtopia.blogg.se

skriven
#2: Sara

Haha, mysigt!

Vilke vann?

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :