26 MAJ

Och 1 månad kvar tills jag flyttar hem!

3 myror och 1 spindel har jag hunnit slå ihjäl i lägenheten sen jag kom hit igår. På vardagsrumsbordet och i duschen dessutom. Jäkla mysigt jag har det!

Idag då i skolan hade vi färgteknik. Tränade på slicer. Blev riktigt coolt. Sen efter lunch fick vi tårta av rektorn för att han blivit årets företagare! Status det. Så dom skulle ha lite fest på skolan ikväll o då kom två stycken och fixade sig hos oss. Jag fick en av dom, tvätta, lägga, styla! Kuuuul. Rullade upp håret på curler så hon fick riktigt fina hollywoodlockar. Så det ska vara när man är i Trollywood ju ;)
Hade läxa tills imorn att göra en krona av ståltråd och pärlor som vi ska ha till en bruduppsättning imorn. Ska lära oss fästa krona + slöja. Den blev ju inge snygg men de får duga i krig.

Sen skulle jag till gymmet men ångrade mig i sista stund o tänkte, jag drar en sväng till Överby istället och glor. Åkte därifrån 199 kronor fattigare. Men ett par skor rikare och det är ju inte helt fel det heller. En nöjd Madde är en glad Madde! Japp!

Idag fick Daniel jobb också! Glad för din skull :)


Nu blir det sängen. Blev alldeles för sent inatt. Men så blir det ibland när man pratar med någon man saknar :)
Nighty!

Kommentera inlägget här :