ÄNTLIGEN!

Äntligen är jag tillbaka i Värmland och är Karlstadbo igen! Känns underbart. Så skönt att kunna träffa min familj och mina vänner igen lite när som helst. Och att jag dessutom får träffa Daniel varje dag nu är guldvärt. Vi klarade det älskling!
Men det kändes väldigt konstigt att inte gå upp och åka iväg imorse..

I fredags då, blev ett par timmar i skolan. Pratade med lärarna om hur alla prov hade gått. Sen fick vi våra Hårolog-aspirant diplom och blommor. Gick iväg och åt på en mysig restaurang sen hela klassen. Har aldrig ätit så gott på en restaurang nån gång tror jag. Sen var det dags att säga hej då. Mycket tårar rann nerför allas kinder och massa kramande och lycka till. Kommer sakna skolan och tjejerna så himla mycket. Men det var inte sista gången vi sågs. Det har varit dom roligaste och snabbaste 5 månaderna i hela mitt liv. Och jag är så himla nöjd över mina betyg. 

Kom hem och fick blommor och present av mamma och pappa. Sen till Daniel och fick present av han med. Goding! :)
Blev en lugn kväll ändå. Daniel skulle jobba, så jag åkte till Sonja som var barnvakt till Matilda och Elin. 

Lördag blev det Munkfors för att fira morfar som fyllde 85 år! På kvällen hade jag bjudit hit Sonja och Rickard. Daniel också såklart. Så vi grillade och åt här ute på terassen. Mysmys. Sen åkte jag med dom till Kil medan Daniel skulle jobba igen och lärde Rickard spela Viva Pinata. Sen hem och spelade lite själv innan Daniel kom hem. 

Igår åkte vi till Bergvik en sväng och mötte Mia och Daniel. Sen åkte vi ut till Skoghall och spelade minigolf allihop + Ellinor. Tog två timmar så det var rätt varmt på slutet. Men färg fick man :) Sen tog vi båten och åkte ut och fiskade i kvälls solen. Men jag kanske ska påpeka, att jag INTE fiskade. Inte än så länge. Jag tittar mest på till en början.. 

Ikväll är han ute själv medan jag är hos mamma en stund. Har solat lite här men ska snart dra mig nu. 
Hörs da!
 

Kommentarer :

#1: -MeMilly-

Hejsan! Vilken fin blogg du har!

Ska vi kanske följa varandra via bloglovin'?

Kram ♥

skriven

Kommentera inlägget här :