I DID IT!

Imorgon är det dags för herrprov. Börjar ju bli lite nervös nu. Men jag intalar mig själv att jag kan det där och kommer gå in och göra mitt bästa. Mer än så kan jag inte göra!
Problemet med herrmodell löste sig idag också, i sista sekund. Kilade in på fruktaffären och frågade om han ville klippa sig. Så fick det bli när ingen annan kunde :)

Efter skolan åkte vi 5 tjejer ur klassen till Uddevalla. Vi skulle till Torp (köpcentrum) och kolla lite. Gjorde ett stopp på en camping i närheten bara och la oss på stranden en sväng vid saltvattnet. Då undrade man varför man längtar hem till Karlstad.. Men jag skulle nog tröttna ganska fort om jag fick bo så året runt. Bättre med semester ibland istället!

Förresten har jag klarat mitt teoriprov!!! Har inte fått veta betyg än men.. Jag klarade det iallafall. Det var huvudsaken. HUR BRA ÄR JAG? :)



Kommentera inlägget här :