Äckligt varmt!

Alltså, det är nästan för varmt idag! Haha. Jag vill ju så gärna vara ute, men jag gjorde mig iordning direkt imorse för att slippa stressa sen när jag ska till Angelica och grilla. Då vill jag ju gärna inte vara ute nu och bli svettig och äcklig, men jag borde ta vara på solen. Jag behöver färg!

Balklänningen börjar bli mer och mer färdig, jag ska gå och stryka på alla pärlor nu snart! Sen ska vi börja med studentklänningen, löshåret är köpt och studentbiljetten till Nöjes är köpt. Det känns att det närmar sig!

Jag ska åka mot Sofie om en liten stund för vi ska kolla på hotell och sånt till resan. Jag hoppas det blir bokat idag, det skulle kännas så skönt och roligt! Tänk att få åka iväg och bara ha kul med henne, det kan väl inte bli så mycket bättre?

Glöm inte att vi är tvingade att vara med på studentfrukosten av en av våra fyra lärare! Dream on säger jag bara! Jag kommer inte dit. Varför ska jag umgås med folk som inte ens hälsar liksom? Ne du, glöm det.

Jag ska nog kila ut en stund ändå, men först pärlorna :)
None

Kommentera inlägget här :