KVÄLLEN + OUTFIT

Ja, igår kväll blev det ut en sväng med Angelica! Tog ett par cider/öl och bara glassade.
Fick gratisbiljetter till Arena av Jonas så vi kilade in. Dock högst 10 pers där inne?
Så ut lika fort ungefär, och gick till BK där vi mötte Jessica som sa att min bror satt på Walfrids.
Så dit fick det bli. In gick vi, haha. Trots 23-årsgräns?
Blev bjudna på en cider där av min snälla bror! Sen tillbaka till BK för att avsluta kvällen med mat!
Gott var det. Och nu vet jag iallafall att jag har en bror som skulle ställa upp, i alla lägen <3




Kvällens outfit fick bli min nya klänning!
Klänning: Vero Moda
Skärp: Gina Tricot
Halsband: Gina Tricot
Leggings: Lindex

Kommentarer :

#1: angelicurt med c!

"kom da gubben, jamen kom daa" haha. han är en höijer, det märkte ju jag det :D

kul vi hade smulan. fast nästa gång blir det karlskoga ;)

skriven

Kommentera inlägget här :