Nytt vrålåk och äntligen fredag

Igår råkade vi köpa ny barnvagn! 🙊 Selma ville så gärna ha en ny så vad gör man inte för sin lilla kärlek.. Nej då, vi har varit helt okej nöjda med den vi hade men något har inte känts helt hundra samt jag fick väldigt ont i axlarna när jag var ute på långpromenader pga handtagets placering eller hur man ska förklara. Fick extremt dålig hållning så det såg ut som quasimodo var ute på vift. Det är ju nu när man använt en vagn några månader som man inser vad man saknar, vad som är bra och mindre bra. Och denna emmaljungan sneglade jag på flera gånger under vår första barnvagnsjakt. Men nu så är den alltså i vår ägo och vi är SÅ nöjda och kära i den. Många superbra funktioner och så himla fin! Det bästa är att den går att variera en del också med sittdelar, färger på suffletter osv så denna lär jag inte tröttna på i första taget. Sa jag att jag är nöjd? Att man kan bli så lycklig av materiella saker.

Hur som. Det är fredag och tacos står som vanligt på menyn. Vi tycker just nu tacos är lite för gott för vi äter det vaaarje fredag inklusive en extradag under veckan när vi återigen är sugna på det. Vi har inlett helgen med lite handling och en långpromenad, en bortsprungen hund här omkring så vi ville gärna hjälpa till och leta och enda gången jag får med Daniel på långpromenader är när det gäller något sånt eller när vi har ny vagn eller nyfödd bebis.. Typ... Men så mysigt när det händer!

Jaja, dags att börja med mat, tända lite ljus så vi får upp lite värme. Sen kan fredagsmyset börja! Daniel är äntligen ledig och imorgon väntar en dag på Arvika marten. Känns som en bra helg är på ingång!

Selmas nya vrålåk!

Kommentarer :

#1: JUNITJEJ

Vilken fin barnvagn!

Svar: Åh tack så mycket! Är så nöjd 😄
Madelene Höijer

skriven
#2: Angelica

Den barnvagnen va ju riktigt snygg! :D

Svar: Tack! Jag är supernöjd med den 😄
Madelene Höijer

skriven

Kommentera inlägget här :