Egentid!

Mannen jobbar, barnet sover i sängen för natten och jag ligger i soffan och äter choklad och ser på fotboll = egentid! Minns inte när jag var såhär "ensam" sist 😉 Selma är ju oftast med i soffan tills vi går och lägger oss men för en stund sen testade jag att natta henne och sen gå därifrån och se där, hon sover, ensam! Vad hände! Hon har dessutom gått från att sova 6-7 timmar i sträck till 10!! Två nätter på raken nu har hon sovit från ca 23-00 till 09-10. Hej riktigt utvilad mamma! När man vaknar och känner sig nästan bakis vet man att man nästan fått sova för mycket istället 😅 Men njuter så länge det varar, man vet aldrig när/om det vänder, men hittills har vi haft enorm tur och väldigt snäll och nöjd bebis.
Ska bara se färdigt fotbollen och njuta lite av att bara vara jag, pussa lite extra på Charlie och sen kryper jag ner jag också. Kom igen nu Sveeerigeee!

Samma kläder men nästan 11 veckor mellan bilderna. På första är hon bara 7 timmar gammal. Tiden går så sjukt fort verkligen men det är så kul att följa alla framsteg hon gör vårat lilla hjärta ❤

Kommentera inlägget här :