(mobilblogg) - Valborg

Min valborg blev inte alls som planerat. Skulle hem till Moa och spela ölbrännboll, grilla och dricka gott. Men på fredag kväll var jag kokhet och mådde inte alls bra. Hade känt av lite av detta någon kväll innan också, men antog att de va solsting efter två varma dagar ute på sjön. På lördag drog jag iväg o handlade vin och kött, kom hem, marinerade och skulle hoppa in i duschen när orken rann av mig och hur jag än försökte tog jag mig inte dit. Inte så konstigt när det visade sig att jag hade 39 i feber kanske. Så jag fick helt enkelt stanna hemma! Väldigt tråkigt. Igår var det kryssning inplanerat men det fick jag också hoppa över. Idag mår jag iallafall mycket bättre tack och lov! Har haft mami här som hjälpt mig med lite mat osv under dagarna jag var sjuk och även blivit ompysslad på annat håll. Tackarrr :) Hoppas eran helg blev mer lyckad än min? Nu ska jag fortsätta grina till Armageddon som går på tvn, sen sova!

Kommentera inlägget här :