NO ONE

Jaha, helgen var fin som alltid. Ute i lördags bland annat, delade på 3 liter vin på ungefär 2 timmar, gick ut en sväng, snodde en hundring och gick hem. Men kul hade jag.
Igår hade jag min första kund i skolan, och det gick jätte bra. Hon blev nöjd och jag blev nöjd. Sen kom jag hem, tänkte äta tacos men höll på att bränna ner hela köket - och jag lovar, jag ljuger inte. Såg inte till andra änden på lägenheten för all rök. Så jävla värdelös..
Idag var jag assistent åt en som hade kund. Skulle göra slingor och dom blev ju bra. Sen har jag haft ont i halsen ett par dagar och var förkyld idag så gick hem vid lunch. Har inte orkat göra något alls sen dess förutom värmt gröt. Måste egentligen till skolan imorgon, har en spabehandling och brynfärgning + plock. Men får se hur jag mår.

Just nu har jag ju ingen lust alls iallafall. Hela kvällen håller på att gå helt åt helvete så bäst jag kryper ner och försöker sova, även fast det inte kommer gå så bra.
När tar tårarna slut?

Kommentera inlägget här :