22e juni 2011

Äntligen är denhär dagen över. Alla måsten är gjorda! Började som sagt dagen med jobb, 06.45 - 16. Efter det mötte jag upp hjärtat för att handla mat och alkohol inför helgen. Gick ganska snabbt och smidigt ändå trots en del folk i affärerna. Sen vidare till mamma för att hämta en väska och även en sväng förbi posten för att hämta ut ett paket med kläder, kul! Hem och tog itu med min översvämmade tvättkorg, diskberget och dammråttorna. Nu är äntligen allt klart och imorgon behöver jag bara packa ner allt i väskan innan jag börjar jobba 13-22. Direkt när jag slutar sätter jag mig i bilen och åker upp till Sysslebäck där resten av gänget väntar.

Nu blir det strax sängen, galet trött efter mindre än 4 timmars sömn inatt. Hoppas hostmedicinen jag köpte idag kan hjälpa lite mot rethostan jag haft i över en vecka nu, sjukt jobbigt på nätterna.
Mobilbloggar säkert under helgen, men om inte säger jag - trevlig midsommar!

Kommentera inlägget här :