Charlie 2 Ă„r och Grinchen 🎈

Idag fyller han Är vÄran lilla ögonsten! Tiden gÄr sÄ himla fort. Att han redan bott hÀr hos oss i snart tvÄ Är och varje dag gett oss sÄ mycket kÀrlek och glÀdje. Jag hoppas vi fÄr mÄnga, mÄnga Är till och att du kommer vara snÀll mot lillasyster som snart kommer till vÀrlden :-)
Snart ska vi ta en promenad och stanna till vid affÀren sÄ du fÄr lite godsaker pÄ din dag!
 
I övrigt idag har dagen gÄtt Ät till att slappa, tvÀtta/vika alla bebisklÀder och sÀngklÀder. SÄ nu Àr allt klart och sÀngen Àr helt bÀddad och klar. Nu vÀntar jag bara pÄ en sÀnghimmel jag bestÀllt!
Började ta fram lite klÀder vi ska ha med i förlossningsvÀskan till liten ocksÄ, och Äh vad jag lÀngtade Ànnu mer nÀr man fick ta fram olika outfits som hon ska ha pÄ sjukhuset samt Äka hem i.
 
Sen skulle jag göra mig till och smörja in likbenen med brun utan sol. KlÀmmer ut moussen och det som kommer ut Àr grönt? TÀnkte att det kanske övergÄr till brunt. Smorde in benen och fortsatte greja hÀr hemma. Efter en stund insÄg jag att detta kommer inte bli brunt, googlade och sÄg att det kan bli grönt om det kommit in luft i behÄllaren och fick se en bild pÄ en tjej som var alldeles tokgrön i ansiktet som hon inte fÄtt bort förrÀn efter flera dagar. Och dÀr stÄr jag och ser ut som grinchen pÄ benen. SlÀngde mig i duschen, skrubbade, tvÄlade och tack och lov gick det mesta bort. Tur jag inte hann smörja in fejjan! SÄ nu vet ni det, Àr det grönt nÀr det kommer ut ur behÄllaren Àr det nÄgot som inte stÀmmer ;-)
 
Bildbomb pĂ„ Charlie frĂ„n 11 veckor till 2 Ă„r! ♄
 
Och sÄhÀr sÄg det ut för ett Är sen!

Kommentera inlÀgget hÀr :