Påskhelgen över!

Så var denna påsken över också. Rätt skönt faktiskt, inte för att jag ätit så överdrivet mycket mer mat eller godis men man tröttnar så fort på fjädrar, ris och ägg överallt, haha! Vi var iallafall hos min familj i fredags och åt, och sedan hos Daniels familj i lördags och hälsade på! Var jättelängesen vi var där så det var mysigt. Gick igenom massa kort på honom när han var bebis. Så nu ska det bli ännu mer spännande att se hur lilla S kommer se ut och vem hon kommer va lik 😊 

Idag har iallafall varit en av de tråkigaste dagarna på länge. Jag är fortsatt långledig fram tills på torsdag, Daniel var i skolan, punktering på bilen.. Men det har varit ganska intensiva dagar på sistone så kroppen behövde nog vila för jag har varit såå trött idag när jag väl varvade ner. Men det är så tråkigt att ofrivilligt bara skrota runt här hemma! Imorgon får det nog bli lite roligheter igen, som att inhandla grejer till lillskrutt 😉 

Hoppas ni alla haft en fin påsk iallafall och myst med era nära! 🐣



Kommentera inlägget här :